HTML

2012.05.23. 07:56 Elvis_1970

repülés

az orosi utcán sétáltam, és előredőltem, mint az uszodában szoktam a vízben. elkezdtem a levegőben siklani. odajött egy fekete pólós srác (valami Pásztor?), és megkérdezte hogy csinálom. mondtam neki,h fogalmam sincs, lehet csak azért megy, mert lejtős az út.

lefordultunk a petőfi utcára, és ott is ment, pedig nem lejtett. elkezdtem emelkedni, nagyon magasra felmentem, ott már nagyon fújt a szél. valami vásárközpont fölött repültem, elkezdtem ereszkedni és megkeresni a srácot, de sajnos már nem találtam meg.

Egyik legérdekesebb álomkísérlet a repülés. Mert repülni jó, de csak akkor, ha nem kíséri zuhanás. Ezért érdemes visszaemlékezni az álmunkra, hogy képesek legyünk már az álom idején megkülönböztetni a jó, hasznos álmokat a rémálmoktól. (harmonet.hu) 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dreamcatch.blog.hu/api/trackback/id/tr504533073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása